Lampaanviulukisat Puistolan hallilla

24.4.2023

Pääpalkinnon Lihakauppa Roslundin lahjakortin voittaja Paula Väänänen.

Perinteinen seuran lampaanviulukisa järjestettiin Helsingin mailapelikeskuksessa lauantaina 22.4.2023 poikkeuksellisesti pääsiäisen jälkeen hallin varaustilanteesta johtuen.

Lauantai-ilta keräsi kentät täyteen innokkaita nelinpelaajia. Kentillä kisailtiin sekä miesten nelureissa että sekanelureissa. Pelaajat olivat innostuneita ja kisat vietiin läpi tiukan tasaisin tuloksin. Jopa niin tasaisin, että miesten voittajaparit ja sekanelurissa naisten voittaja jouduttiin ratkaisemaan kolikolla. Koskaan aikaisemmin tällaiseen ratkaisuun ei ole tarvinnut turvautua.

Miesten nelurin voittajiksi arpaonni suosi pisteissä tasatilanteessa olleita Jukka Juseliusta ja Mikko Nissistä. Sekanelurissa arpaonni oli myötä naisten Paula Väänäselle, jonka pari Elias Seppälä keräsi eniten pisteitä.

Ajankohdasta johtuen perinteinen pääpalkinto lampaanviulu vaihdettiin Lihakauppa Roslundin lahjakortiin, jonka arvonnan voitti Paula Väänänen. Koko seuran puolesta suuri kiitos Kimi Roslundille pääpalkinnosta. Samoin kiitos kaikille kilpailijoille iloisesta ja rehdistä kisailusta tasaisten otteluiden merkeissä.