Seniorien päiväkilpailut Puistolassa 28.2. - 4.4.2022

5.3.2022

PTC:n järjestämät Tennisliiton viralliset Seniorien päiväkilpailut pidettiin Helsingin Mailapelikeskuksessa Puistolassa 28.2. - 4.4.2022. Kilpailijoita oli mukana neljässä sarjassa M 60, M 65, M 70 ja M 75.

Kaikkiaan 22 pelaajaa osallistui Seniorien päiväkilpailuihin Puistolassa 28.2. - 4.3.2022. Kilpailu järjestettiin lohkokilpailuna ja jokaiselle pelaajalle tuli kaksi tai kolme ottelua sekä kahdessa sarjassa finaaliottelut. PTC:n jäsenistä yhdeksän osallistui kilpailuihin. Yksi kilpailija vetäytyi sairastumisen johdosta ensimmäisen ottelun jälkeen.

Osallistujamäärät sarjoittain jakautuivat seuraavasti

- sarja M 60 kolme osallistujaa

- sarja M 65 yhdeksän osallistujaa, kolme lohkoa, lohkovoittajat + paras kakkonen kohtasivat semeissa ja niistä voittajat finaalissa.

- sarja M 70 neljä osallistujaa

- sarja M 75 kuusi osallistujaa, kaksi lohkoa, lohkovoittajat kohtasivat finaalissa

Kiitokset kaikille pelaajille mukavasta ja rehdistä kilpailusta, Mailapelikeskukselle loistavista puitteista kilpailujen järjestämiseen sekä lihakauppa Roslundille arvokkaista palkinnoista.

Kaikki tulokset löytyvät Tennisässästä. Onnittelut voittajille!